‘Make your brand fly’ laat zien hoe merken hun zichtbaarheid op Schiphol kunnen vergroten door middel van high-tech geïntegreerde media-uitingen. Het concept van de video is dat Schiphol niet als een vliegveld wordt neergezet, maar als een bestemming op zich waar verschillende soorten reiziger met gemak de hele dag kunnen doorbrengen. Een ideale locatie om mens en merk te verbinden.
De video is oorspronkelijk geproduceerd voor vertoning op ultra-wide screen en is winnaar van de Gold Medal Award tijdens de New York TV & Film Awars.
De New York Festivals TV & Film Awards is een internationale competitie voor diverse soorten video’s en televisieprogramma’s met inzendingen uit meer dan 50 landen. ‘Make your brand Fly’ is winnaar in de categorie ‘Sales’ en heeft daarin 4 finalisten verslagen. In totaal zijn er 15 hoofdcategorieën met ieder weer een aantal subcategorieën. De jury bestaat uit internationale professionals uit het vak.
Dit jaar zijn de awards uitgereikt tijdens een gala op de NAB (National Association of Broadcasters) in Las Vegas.
Schiphol - Make your brand fly - NY goldmedal 2019 winner communicatieplan voorbeeld | |
| 1 Likes | 1 Dislikes |
| 86 views views | 112 followers |
| Film & Animation | Upload TimePublished on 10 Apr 2019 |
No comments:
Post a Comment